poniedzia艂ek, 8 sierpnia 2022

Filmy

Jestem na艂ogow膮 kinomaniaczk膮. Nie pogardz臋 dobrym filmem. Fascynuj臋 si臋 komediami, krymina艂ami, thrillerami. Fantasy omijam z daleka, aczkolwiek s膮 wyj膮tki! Nale偶膮 do nich zdecydowanie Noc w muzeum i Alicja w Krainie Czar贸w. Mam s艂abo艣膰 do Bena Stillera i Johnny'ego Deppa w tych produkcjach. ;)

Polskie kino uwa偶am za jak najbardziej ciekawe. Zdarzaj膮 si臋 fatalne klapy, a komedie romantyczne s膮 bardzo do siebie podobne, owszem, ale nie mo偶na wrzuca膰 wszystko do jednego worka. Co mog臋 poleci膰? Przypad艂y mi do gustu filmy na podstawie prawdziwych historii. Broad Peak, Miasto44, Cisza, Krzysztof, Laura, Nad 偶ycie, Amok. Niekt贸re dramaty historyczne, jak na przyk艂ad Katy艅 i Kamerdyner s膮 wr臋cz wybitne.

Mam ogromny sentyment do przedwojennego kina polskiego. Zainteresowa艂am si臋 starymi czasami z powodu serialu BODO puszczanego w telewizji w 2016 roku o Eugeniuszu Bodo. I tak moja mi艂o艣膰 do mi臋dzywojnia trwa do dzi艣! Najbardziej ceni臋 w艂a艣nie Eugeniusza, za艣 z aktorek Helen臋 Gross贸wn臋 i Jadwig臋 Smosarsk膮. Natomiast najpi臋kniejsza para to Maria Bogda i Adam Brodzisz. To dzi臋ki tej pasji stworzy艂am konkurs literacki dotycz膮cy aktor贸w sprzed lat.

 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Szablon wykonany przez Melody