poniedzia艂ek, 8 sierpnia 2022

Moja tw贸rczo艣膰


Jestem osob膮 kreatywn膮, posiadaj膮c膮 wiele pomys艂贸w. Kilkana艣cie lat temu prowadzi艂am du偶o blog贸w, jeszcze kiedy istnia艂y na platformie Onet; pocz膮tkowo dotyczy艂y mojego codziennego 偶ycia, tak zwane "pami臋tniki", publikowa艂am opowiadania fan-fiction o bajkach i serialach: H2O wystarczy kropla, Hannah Montana, Czarodzieje z Waverly Place. W mi臋dzyczasie by艂am te偶 administratork膮 for o Selenie Gomez oraz Emily Osment. Fora niestety upad艂y, ale to o Selenie by艂o bardzo popularne. Udziela艂am si臋 te偶 na forach prowadzonych przez inne osoby.
P贸藕niej za艂o偶y艂am, ju偶 na Bloggerze, bloga z w艂asnymi opowie艣ciami, Rzek臋 Opowie艣ci. Do dzi艣 zamieszczam tam opowiadania.
Zorganizowa艂am trzy konkursy literackie, jeden na Rzece Opowie艣ci, dwa na osobnym blogu Ju偶 nie zapomnisz mnie, dwie edycje konkursu i r贸偶ne zabawy o przedwojennych aktorach cieszy艂y si臋 ogromn膮 s艂aw膮. 
Na Wszyscy mamy sekrety wstawi艂am now膮, obyczajowo-wojenn膮 ksi膮偶k臋. 
Jestem organizatork膮 akcji pisarskiej Wyzwania pisarskie promuj膮ce pisarstwo i wyobra藕ni臋.
Aktualnie pracuj臋 nad now膮 powie艣ci膮 i akcj膮 zwi膮zan膮 z artystami ze starego kina.


Moja tw贸rczo艣膰:
Forum GomezWeb (2010-2011 r.)
Forum o Selenie Marie Gomez.
 
Forum EmilyFans (2011 r.)
Forum o Emily Jordan Osment.

Rzeka Opowie艣ci  (2016-2017 r.)
Zbi贸r kr贸tkich opowiada艅.
 
Literacki konkurs przedwojenny o dawnych artystach.
  
Przedwojenne zabawy (2019 r.)
Zabawy dotycz膮ce przedwojennych artyst贸w.
 
Wszyscy mamy sekrety (2021 r.)
Opowiadanie obyczajowo-wojenne.
 
Wyzwania pisarskie (2021 r.)
R贸偶ne kreatywne wyzwania.
 

 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Szablon wykonany przez Melody