poniedzia艂ek, 8 sierpnia 2022

Pi臋膰 fakt贸w

Pi臋膰 fakt贸w o mnie. ;)

1. Co mnie uszcz臋艣liwia? Proste rzeczy. Cieszy mnie s艂o艅ce, niebo, 艣piew ptak贸w, widok jeziora. Praktycznie ka偶da drobna rzecz potrafi wywo艂a膰 u艣miech. Jak 艣piewa Sylwia Grzeszczak, cieszmy si臋 z ma艂ych rzeczy, bo wz贸r na szcz臋艣cie w nich zapisany jest! 

2. Uwielbiam program Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Ogl膮dam od pierwszej edycji, roz艣miesza i wzrusza, uczestnicy przekazuj膮 wygrane na cele charytatywne. Moim ulubionym jurorem by艂 DJ Adamus. Najlepszy wyst臋p ze wszystkich edycji to Filip Lato jako Czes艂aw Niemen oraz Mateusz Zi贸艂ko jako Zbigniew Wodecki. Rewelacja, jakbym ogl膮da艂a orygina艂y!

3. Kwiaty s膮 wspania艂e, ka偶dy jest na sw贸j spos贸b 艣liczny, ale darz臋 wyj膮tkowym wzgl臋dem 偶贸艂te s艂oneczniki. Dostojne, eleganckie r贸偶e s膮 u mnie na drugim miejscu.

4. Makarony mog艂abym je艣膰 codziennie, z r贸偶nymi dodatkami. Ze szpinakiem, z 艂ososiem, ze sosem bolo艅skim, 艣mietanowym... Moja ulubiona potrawa!

5. M贸j ulubiony kolor? Zdecydowanie zielony! Kr贸tko i na temat! Pomara艅cz i 偶贸艂膰 te偶 mi si臋 podobaj膮.

 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Szablon wykonany przez Melody