poniedzia艂ek, 8 sierpnia 2022

Ksi膮偶ki

Ksi膮偶ki s膮 mi艂o艣ci膮 mojego 偶ycia i moj膮 najwi臋ksz膮 pasj膮, czystym uzale偶nieniem! ;) Dzi臋ki nim poznaj臋 艣wiat, odkrywam nowe s艂ownictwo. Pisze i czytam od najm艂odszych lat. Za fantastyk膮 nigdy nie przepada艂am.

Czytuj臋 wielu pisarzy. Jedynym mistrzem dla mnie jest Harlan Coben. Pisze jak ja; prosto a jednocze艣nie zagadkowo. Ka偶da jego ksi膮偶ka jest doskona艂a. Lubi臋 r贸wnie偶 Eric臋 Spindler, Sophie Hannah oraz Charlotte Link. Z polskich autor贸w, szczerze powiedziawszy, spodoba艂a mi si臋 tylko Katarzyna Puzy艅ska. Zag艂臋biam si臋 w biografie znanych os贸b, kt贸re ceni臋. W swoich zbiorach posiadam mi臋dzy innymi ksi膮偶k臋 Leonarda Pietraszaka, Micha艂a Czerneckiego i Roberta G贸rskiego z Kabaretu Moralnego Niepokoju.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Szablon wykonany przez Melody